jatuh cinta pandang pertama dengan Esp(energizing soy protein)

Assalamualaikum & salam jumaat semua...hari last persekolahan kan hari ni seisi 2014...ibu2 mst sibuk plan mo p mana bawa anak2 time cuti ni kan.. hehe anak2 sy kecil masih belum bersekolah in shaa allah tahun 2016 anak saya sulung sekolah sudah..
ok..saya mo kongsikan bagaimana saya boleh cinta dgn esp shaklee.. produk pertama yg saya consume adalah ESP. Masa tu saya pregnant anak ke2. saya berniat mo bagi full bf dgn anak sy bila lahir nanti..sbb abg dia dulu 3bln dah paksa cmpur susu..masa tu air susu sy sikit sangat..kasihan baby tidak kenyang..
masa tu di facebook nampak sudah iklan shaklee2 tapi semua agen saya nampak tinggal d kl..dalam hati saya jauh juga klu beli dr kl pastu pos2 lagi..huhu sy cari2 lagi hingga 1 masa saya nampak kawan post..terus dia bagi facebook kak laurah misaha iaitu mama shaklee saya sekarang..
Di situlah saya kenal shaklee ni setelah berkenalan dgn kak abby sampailah sy join jd sid bwh empayar kak laurah iaitu LIONIZE...

◇ESP mempunyai banyak kelebihan antaranya ialah ◇;
♡membina sel2 baru
♡menggantikan tisu2 badan yg lama@tua dgn tisu yang baru
♡sumber protein yang lengkap dengan 9 asid amino yang penting dan tidak boleh dihasilkan oleh badan
♡mengekalkan paras gula yang normal dalam darah
♡menjadikan kulit muka halus,gebu & berseri serta menghilangkan parut jerawat di muka....
♡menganjalkan kulit & mengembalikan keanjalan payudara yang kendur.

esp jika diambil bersama supplement2 lain akan bantu penyerapan dengan lebih baik...

siapa yang memerlukan ESP

⇨ IBU MENGANDUNG
⇨IBU YANG MENYUSUKAN ANAK ( SBG MILKBOOSTER)
⇨PENGHIDAP KENCING MANIS ( DIABETIS)
⇨WANITA
⇨WARGA EMAS

sememangny penangan ESP telah membuatkan saya tertarik untuk jadi distributor shaklee..hebatkan esp baru se Tong sudah saya yakin bahawa produk shaklee memang berkesan selamat dan halal..

akhirnya saya mendaftar jadi sid sah pada julai 2013 bawa empayar MASTER LAURAH MISAHA.

selama saya jadi sid ni saya pelajari banyak perkara yang sebelum ini saya tidak reti buat termasuklah menulis blog ni..Saya dapat ramai kawan2 tu yang best.saya berani berdepan dgn 1001 ragam pelanggan yang tiap hari berubah..konsultasi kena jelas supaya customer dapat bagi feedback yang positif.

selain itu saya pandai sudah ada target ni maka sebelum ni semua pun main redah jak.. target mo dapat berapa bonus bulan ni..ingt dulu bonus pertama saya rm32.25 jak bayar pakai cek lagi happyny saya masa tu..walaupun nilainya tidak banyak sapa mo bagi free2 kan..hehehe

mentor saya sangat baik hati & perihatin dengan anak cucu shakleeny..pelbagai kaedah coaching dibuat contohny group whatssap dan facebook.syukur saya dtemukan dengan mentor yang bertanggungjawab ♥♥. 


sekiranya anda berminat bolehlah wassap/ sms : 0168549907

Ruzie shari sid no 931602

2 ulasan:

Solehah Misaha berkata...

ESP is the best!!

Unknown berkata...

tq master spent time singgah blog saya..pasni mo tambah entri2 terbaru utk lebih info kpd pembaca